Alla inlägg under september 2013

Av Kia - 8 september 2013 10:25

Benet har blivit bättre i natt värkte det inte änterligen attdela släppte efter en vecka
Försökte igår o gå medsända benet uppfaret par trappsteg o det gick gjorde ont men jag skrek inte som förut
Så visst har det blivit bättring jag sitter o rör på benet o går små bitar
Men när jag gått 5 min här i köket värker det som tusan
Idag silar jag av några burkar med ringblomor som legat i olja o skall bli salva sedan
Blir så god salva
Solen skiner o så varmt 8 september hur länge skall vi få ha detta underbara väder

Av Kia - 6 september 2013 12:39

Får lite gäster i eftermiddag så jag har gjort i ordning färs till Köttfärslimpa o champinjoner läggas i o en del grönsaker till
O egna fina potatis har tagit upp alla nu o de var jättefina har någon vecka till
Kommit idag 4 nya böcker så nu finns en del läsvärt när det höstas jag älskar nya böcker så intressant
Nu skall jag ta en veckas vila läsa mest böcker o ha det gott bara njuta av sensommar o så gott när det skymmer tända ljus
Jag gillar hösten en lugn o fin tid o hoppas på benet blir bra
Peter har fyllt källarn med ved nu så nu kan vi snart börja elda i vedspisen inte skall vi frysa i vinter
Ha en fin helg nu ni som tittar ino njut sv. Hösten

Av Kia - 3 september 2013 12:16

Mina härliga Klematis som blommat så länge kommer bara fler o fler knoppar
De dubbla rosenskära jag har för första gången i år de är vackra o håller sig bra på hösten

Av Kia - 3 september 2013 12:07

September engifte höstmånad med strålande sol
Men efter min sträckning av höger benet i fredags morse är det jobbigt med värken
Idag tog jag kryckorna o gick till postboxen men det blev för mycket fy attan sån värk
Tror jag skall ringa vårdcentralen fråga vad de tror
Blommorna håller sig ganska bra ännu har ju ingen köld varit bara man vattnar Peter tog vattenslangen i går kväll
Tomater har inte blivit så mycket i år men potatis har lyckats väldigt bra fina potatis har vi haft o har lite kvar
Vi börja vid midsommar o tog en stor gryta sedan har vi köpt ibland men våra egna är ju så mycket bättre
En jättefin sommar för blommorna man får tacka för all sol denna fina sommar


Presentation


Välkomna hit är en kvinna med flera intressen Konst Andligt Healing Är Reiki Master 2 Trädgård Böcker o naturen jag kommer visa bilder här från min Trädgård Målningar o annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Bannerbyte

Först min den kan du hämta här. http://www.ksida.com/kiabanner.jpg

 

Feedjit

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards