Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Min sträckning

Av Kia - 8 september 2013 10:25

Benet har blivit bättre i natt värkte det inte änterligen attdela släppte efter en vecka
Försökte igår o gå medsända benet uppfaret par trappsteg o det gick gjorde ont men jag skrek inte som förut
Så visst har det blivit bättring jag sitter o rör på benet o går små bitar
Men när jag gått 5 min här i köket värker det som tusan
Idag silar jag av några burkar med ringblomor som legat i olja o skall bli salva sedan
Blir så god salva
Solen skiner o så varmt 8 september hur länge skall vi få ha detta underbara väder

 
 
Atrid

Atrid

5 oktober 2013 18:28

Aj hoppas att det är bättre nu

http://www.astridla.com/blogg/wordpress

Kia

5 november 2013 22:20

Ja hostan har ju gett sig o sträckningen också men lite känner jag av när jag går fortare är så nöjd att jag mått bra nu ett tag ingen värk hoppas delgett sig för gott men stelheten är ju kvar man får va glad för detta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kia - 8 juni 2014 12:05

En lång sommar har vi haft hittills först Mars månad i Spanien O när vi kom hem har det ju varit bra hela tiden Vi har kunnat jobba i trädgården så roligt arbete Både April Maj o nu är Juni o fint nu får vi betalt för allt jobb Nu blommar de...

Av Kia - 25 april 2014 18:04

Jag i trädgården o Carola på sin födelsedag på Vita Sannar ...

Av Kia - 25 april 2014 17:54

Bilder från denna vår min dotter idag vid Vita Sannar där vi är nu hyr en stuga De andra två bilderna jag o Peter hemma i Trädgården ...

Av Kia - 30 mars 2014 19:00

Igår kom vi hem från en härlig tid i Spanien 25 dagar har vi varit där bara slappat handlat solat inga måsten härligt Oasis Besch La Zenita söder om Alicante vi flög dit från Rygge i Norge tog knappt tre timmar hem i går det gick fort Hyrde en j...

Av Kia - 8 februari 2014 22:53

Tommy jag o Cathrine Tomas Peter o min make o Lena

Presentation


Välkomna hit är en kvinna med flera intressen Konst Andligt Healing Är Reiki Master 2 Trädgård Böcker o naturen jag kommer visa bilder här från min Trädgård Målningar o annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Bannerbyte

Först min den kan du hämta här. http://www.ksida.com/kiabanner.jpg

 

Feedjit

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards