Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Söndag 24 november

Av Kia - 24 november 2013 16:29

   R        

Ja nu går det fort nästa vecka advent

idag försökte jag gå lite i skogen med broddar o stavar 

o vi hämta granris lägga på rosor  var härligt väder lite frostigt o solsken 

så får det gärna va hela vintern 

har plockat lite i trädgården o ateljén blir nog måla i morgon som vanligt på måndag 

Peter tittar på skidor på tv o jag läser o skriver mediterar o gör healing 

Carolas lilla missan gick ju bort igår tråkigt för Carola att kissen blev sjuk 

kissekatter blir oss ju så kära de är med oss jämt 

såg idag när jag var i trädgården Pelle o grannens katt var med mig överallt klättra i träden 

lekte slogs o klappa varann ja de är så roliga för de är så sällskapssjuka 

mörkret kommer fort nu men jag gillar november allt blir lite lugnare 

o man kan få lite vila emellanåt 

i går kväll gick jag bort hälsa på min nästan blinda granne hon klarar sig riktigt bra trots ett sådant 

handikapp tycker hon är otrolig o de är roligt hon flyttat hit igen. Vi bodde närmsta grannar

förut i många år o nu har hon fått en sådan fin liten lägenhet alldeles intill här o hon trivs så bra 

gott om utrymme o allt i ett o helt nytt. 

Vi var hälsa på min förra granne Stig o Elsa nyligen det går bra för honom

trots hans svåra brännskada nu är han hemma tre veckor o en vecka på rehabilitering 

Har gjort lite ljus o bröd i höst 

sätter väl in lite bilder om det går 

Första bilderna är från vår 20 årsdag 

tredje ett av ljusen jag gjort 

fjärde stig o. Elsa 

femte min son Tomas o Katrin 


 
 
Astrid

Astrid

24 november 2013 17:19

Så skönt att grannen som brände sig kan vara hemma
Så vackra rosor och kaktusen oj
Jag har också broddar och stavar vill inte ramla
Här var det minus 12 i morse , vi har vitt på marken men inte så mycket mer

http://www.astridla.com/blogg/wordpress

Kia

25 november 2013 18:14

Det var kallt Astrid
Vi har 2-3 grader o jag fryser väldigt var omslag o lite rått i går kväll
Då mår jag dåligt slår ju om i vädret så ofta här
Är nog bättre hos dig ni har ju kallt hela vintern tror jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kia - 8 juni 2014 12:05

En lång sommar har vi haft hittills först Mars månad i Spanien O när vi kom hem har det ju varit bra hela tiden Vi har kunnat jobba i trädgården så roligt arbete Både April Maj o nu är Juni o fint nu får vi betalt för allt jobb Nu blommar de...

Av Kia - 25 april 2014 18:04

Jag i trädgården o Carola på sin födelsedag på Vita Sannar ...

Av Kia - 25 april 2014 17:54

Bilder från denna vår min dotter idag vid Vita Sannar där vi är nu hyr en stuga De andra två bilderna jag o Peter hemma i Trädgården ...

Av Kia - 30 mars 2014 19:00

Igår kom vi hem från en härlig tid i Spanien 25 dagar har vi varit där bara slappat handlat solat inga måsten härligt Oasis Besch La Zenita söder om Alicante vi flög dit från Rygge i Norge tog knappt tre timmar hem i går det gick fort Hyrde en j...

Av Kia - 8 februari 2014 22:53

Tommy jag o Cathrine Tomas Peter o min make o Lena

Presentation


Välkomna hit är en kvinna med flera intressen Konst Andligt Healing Är Reiki Master 2 Trädgård Böcker o naturen jag kommer visa bilder här från min Trädgård Målningar o annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Bannerbyte

Först min den kan du hämta här. http://www.ksida.com/kiabanner.jpg

 

Feedjit

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards